have you ever felt..

erm, haha. boleh tak nak gelak kuat2?
entah, rasa kelakar pon ada jugak.
macam mimpi pon ada jugak.
ok, masa school dulu, aku ada crush kat few guys.
alaa, biasa lah, cintan2 monyet dulu2..
takkan korang tak de kot masa kat school dulu?
tipu mungkin? haha
ok, fyi, masa aku zaman school dulu, org gelar aku as 'nerd'' kot.
aku pon tak tau kenapa, nak kata aku pandai or tak berkawan ngan org,
rasanya aku dulu2 juara ponteng sekolah and also terkenal as malas buat homework.
tp ok what, aku still boleh catch up study pe?HAHA
erm, ok, nak dijadikan cerita, guys yg aku crush ni, semua aku tak pernah sembang or what.
pendek kata, entah dorang tau kewujudan aku ke tak nye.. iskkk
sampai la aku masuk u ni..
then tiba2 kat fb, aku boleh berjumpa semua kawan aku, termasuk org yg aku crush dulu2.
the unexpected thing is, dorang recognize aku?
so, terharu la sy? HAAHA
almost all of the guys yg pernah aku suka, terjumpa balik ok..
macam magik gitu? ok, bukan aku nak perasan aku famous,cantik or what.
tp aku rasa kelakar, yg tu je aku rasa.
tp tu lahh, macam sudah sedia maklum..
sy sekali pernah suka org, sy takkan suka org tu buat kali ke2.
i'm not tat kind of person, i don't like to look back..just looking forward,towards the future.
so, get what i mean by that? =p

ok, nak stop tulis, rasa geli.huishh

tp skg, sy..erm.. kat org yg pernah sy avoid dulu2 dikala beliau mahu berkawan dgn sy. and yg best, dia bukan kawan school sy? i really like bout that fact. =D



yeah, so true. =p
Align Center

No comments:

Post a Comment